روز تولد........!
درباره وبلاگ

سلام دوستان من اسمم فاطمه است متولد تهران تصمیم گرفتم این وبلاگ رو درست کنم و تموم خاطراتم رو توش بنویسم و اگر قسمت شد تقدیم به بهترینم بکنم *کسی که ازش مینویسم نمیدونه من این وبلاگ رو درست کردم*(اسمش محمد و 18 ساله) *خوشحال میشم اگه تجربه های شمارو در رابطه با خاطراتم بدونم پس لطفا بدون نظر از وبلاگ خارج نشین* به وبلاگ دیگر من نیز سر بزنید اگر دوست داشتید تشکـــــــــــر: http://bahareerfan.blogfa.com/
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس fatememohammad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


برای ورود به چت روم کلیک کنید

>
ღ♥ღخاطرات منღ♥ღ
پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, :: 10:3 ::  نويسنده : fatemeh        

روز 21/1/1390 تولدش بود ........... دوتایی باهم رفتیم بیرون راستش اولین بارم بود با یه پسر تنهایی جایی میرفتم هم خوشحال بودم هم ناراحت بیشتر ناراحت چون بدون اجازه مامانم باهاش رفته بودم بیرون و چون بهش گفته بودم که فقط تا امروز به همدیگه اس میدیم و بعدش تموم تا چند ساله دیگه که خانواده ها بدونن! وقتی دیدمش خیلی خوشحال شدم کلی باهم حرف زدیم و خندیدیم موقع رفتن دلم واقعا گرفت اما میدونستم که کار درست رو کردم اونم بهم گفت چون دیگه تو بهم اس نمیدی من گوشی نمیخوام و از اون روز گوشیش رو خاموش کرد!



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت12:39---6 خرداد 1390
این عشق تو و محمد خیلی لطیف و زیباست . خدا کنه همه عاشقا این جوری باشن . تا آینده سعی کن تا عشقت رو مقدس و تک نگه داری و فکر هیچ کس دیگه ای رو نکنی و به او احترام بذاری . اونم همین طور . ( از طرف مشاور ) وبلاگ نردبان تغییر

نرگس
ساعت11:00---5 خرداد 1390
سلام اخی وای میفهمم یواشکی بیرون رفتن وادم هم خوشحله هم دلشوره وناراحت خداحفظش کنه اقاتونو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: