عشق من باش!
درباره وبلاگ

سلام دوستان من اسمم فاطمه است متولد تهران تصمیم گرفتم این وبلاگ رو درست کنم و تموم خاطراتم رو توش بنویسم و اگر قسمت شد تقدیم به بهترینم بکنم *کسی که ازش مینویسم نمیدونه من این وبلاگ رو درست کردم*(اسمش محمد و 18 ساله) *خوشحال میشم اگه تجربه های شمارو در رابطه با خاطراتم بدونم پس لطفا بدون نظر از وبلاگ خارج نشین* به وبلاگ دیگر من نیز سر بزنید اگر دوست داشتید تشکـــــــــــر: http://bahareerfan.blogfa.com/
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات من و آدرس fatememohammad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


برای ورود به چت روم کلیک کنید

>
ღ♥ღخاطرات منღ♥ღ
پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : fatemeh        

خوبه من میخوامت **   ارزومه بیام تو خوابت **   عزیزم بخندی بشم محو

صورت ماهت   **     دوست دارم بمیرم  **        اما اون اشکاتو نبینم

 عشق من باش **    جون من باش **            نذاری یه روز این دلو تنهاش

 ای دیوونه**        دوست دارم**             نمیتونم از تو چشم بردارم

 

عشق من با تو شادم**      اخه نمیری تو از یادم **

روزی که تو رو دیدم **            دلمو به دل تو دادم**

حالا من میدونم**       بی تو یه لحظه نمیتونم **

 

**** تا دنیا باشه پابرجا به پای عشقت میمونم****



نظرات شما عزیزان:

sara..
ساعت13:36---6 خرداد 1390
سلام وب جالبی داری میخوام یه چیزی بهت بگم واونم اینکه اگه آدم واقعا عاشق باشه هیچ وقت کسی نمیتونه جای عشقشو پر کنه امیدوارم عشقت اینجوری باشه واینکه عشق خدا حقیقی ترین عشق هاست وزیباترینشون. برات ارزوی بهترین هارو دارم موفق باشی و امیدوارم هنوز هم وبلاگت قشنگ تر بشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: